KONTAK Campagnes
Met onze kennis creëren we creatieve en actuele campagnes. Een belangrijk doel van deze campagnes is het mobiliseren van bestaande én nieuwe klanten op basis van een informatiebehoefte, zodat deze klanten passen bij uw kernwaardes – deskundigheid, kennis en persoonlijke benadering. Deze campagnes zullen we proactief met u delen. We horen het ook graag als u zelf een idee hebt voor een campagne. Ook denken we graag met u mee om uw eigen ideeën uit te werken of een leverancierscampagne om te bouwen naar iets wat écht bij u past.
U kunt met KONTAK verschillende communicatiemiddelen combineren voor optimaal bereik van uw campagne-uitingen. Ons advies hierover hangt sterk af van de inhoud van de campagne, het doel, de duur van de campagne en de doelgroep. Het combineren van online en offline communicatie leidt tot optimaal bereik en hoge respons en daarmee het versterken van klantloyaliteit.
Methodes
Afhankelijk van het doel van de campagne, de doelgroep(en) en looptijd van een eventuele actie kunnen verschillende verzendmethodes los of juist in combinatie met elkaar ingezet worden. Hier kunnen wij u in adviseren, maar uiteindelijk bepaalt u zelf welke middelen u wel en niet wilt inzetten.
DIRECT MARKETING
Voor optimale respons kan een campagne naar een specifieke doelgroep worden gestuurd. Denk hierbij aan een gepersonaliseerde uiting gericht aan een selectie op basis van geslacht, leeftijd of eerder gekochte producten.
HUIS-AAN-HUIS
Met huis-aan-huisverspreiding kiest u juist voor een optimaal bereik door de campagne naar een zelfgekozen postcodegebied te sturen. Zo bereikt u in een keer een grote groep en daarmee mogelijk nieuwe klanten.
SOCIAL MEDIA
Een campagne kan ook online gedeeld worden, via social media en/of website, eventueel in combinatie met een fysieke campagne. Dit voor extra bereik en door de extra zichtbaarheid is er een langere levensduur.
NIEUWSBRIEF
Via een nieuwsbrief kan op kostenefficiënte wijze een boodschap gedeeld worden met een grote groep klanten. Handig als extra manier om klanten te benaderen: niet geschikt als hoofdmedium, wél als hulpmiddel.
Van concept naar uitwerking naar maatwerk
CONCEPT
We hebben oog voor de ontwikkelingen in de markt, zowel op het gebied van de producten en diensten die u levert als de bewegingen in de maatschappij. Zo komen we met creatieve en actuele ideeën om uw klanten te informeren en verkoop te stimuleren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan daglenzen tijdens de vakantieperiode of een oogcheck tijdens het hooikoortsseizoen.
UITWERKING
Dit vertalen we naar de concrete ontwikkeling en het ontwerpen van campagnes die we trots met u zullen delen. Deelt u ons enthousiasme en bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden? Dan kleuren we onze ideeën in met uw huisstijl en de kenmerken die bij uw winkel en dienstverlening passen. Zo verrijken wij onze ontwerpen en communicatiemiddelen met uw identiteit en wordt de uitstraling van uw winkel verwerkt in alle diensten die u bij ons afneemt – zowel online als offline.
MAATWERK
Als resultaat ontvangt u van ons een maatwerkproduct – elke keer weer. Uiteindelijk kiest u zelf welke diensten u wilt afnemen en of u diensten wilt combineren voor een optimaal resultaat. Deze flexibiliteit geldt niet alleen voor de mate waarin u diensten afneemt, maar ook het soort. Wilt u bijvoorbeeld iets extra’s, zoals een poster, animatie of nieuwsbrief? Geen probleem. U bepaalt, wij verzorgen.
KONTAK
We houden onze oren en ogen open voor wat er gebeurt in de branche en de maatschappij. Hier spelen onze campagnes op slimme manieren op in. Zo wordt de klant niet gelokt met een incentive gebaseerd op prijs, maar op informatiebehoefte.
UZELF
Heeft u zelf een idee voor een campagne, bijvoorbeeld door een verjaardag/jubileum, uitverkoopactie of een bijzonder evenement? Laat het ons vooral weten! We vertalen uw ideeën graag naar een passende uiting.
FABRIKANTSCAMPAGNES
Wij kunnen campagnes van leveranciers voor u personaliseren zodat de nadruk op uw eigen winkel blijft liggen – niet het specifieke merk. Zo versterkt u de binding met uw winkel en blijft uw kennis en kunde het hoofdonderwerp.