Wat is de Digitale Postkamer
Wij hebben een platform ontwikkeld dat, gekoppeld aan uw WAP, automatisch en op intelligente wijze uw oproepen kan versturen. U kunt de verschillende mediatypen combineren tot een oproepproces op maat: u heeft, zoals bij al onze diensten, zelf optimale controle over de manier waarop en wanneer uw klanten worden opgeroepen. Indien gewenst kunnen wij u voorzien van advies over de meest (kosten)efficiënte communicatiemethode.
Door de link met uw WAP hoeven we niet te rommelen in uw data. Deze wordt automatisch verzameld en verwerkt. Wij hebben dus geen inzicht in uw data en u blijft eigenaar van en in controle over uw klantgegevens.
Deze flexibiliteit en intelligentie zit niet alleen in de verschillende mediatypen die ingezet kunnen worden. Ook heeft u volledige controle over welk mediatype voor welke uiting / oproep wordt ingezet en kunnen er verschillende uitingen voor verschillende / specifieke doelgroepen (geslacht, leeftijd, product) ingezet worden.
Daarom zit u ook niet vast aan een abonnement of vaste kosten, maar kunt u zelf bepalen hoe lang u gebruik wilt maken van de Digitale Postkamer. U hoeft dus geen abonnement af te nemen of vooraf te betalen: u kunt elke maand opzeggen en betaalt enkel de werkelijk gemaakte kosten voor de verzonden oproepen. Zelf hebben we natuurlijk het volste vertrouwen in de Digitale Postkamer en verwachten we dat u, wanneer u eenmaal klant bent, tevreden klant blijft.
Kostenefficiënt en effectief
Bijvoorbeeld: een optimale vierjarige communicatiecyclus met vijf contactmomenten al voor €4,61 per klant
Zoals de bovenstaande communicatiecyclus, waarmee vijf contactmomenten worden gerealiseerd in de vier jaar na de aankoop van een bril voor slechts €4,61 per klant. Zo kan de communicatie geoptimaliseerd worden om de klantloyaliteit te vergroten.
Wij geven dit als voorbeeld, maar u kunt zelf een optimale cyclus samenstellen met de inzet van diverse mediatypen, geschikt voor uw uitstraling en het doel van de boodschap. Wij raden aan niet enkel te kiezen voor een commerciële insteek, maar ook juist het tonen van service en kennis. Uiteraard kiest en bepaalt u zelf welke uitingen u wilt verzenden, welk mediatype u hiervoor wilt gebruiken en wanneer deze uitingen verzonden worden.
Gericht communiceren
Mediatypes
A4 BRIEF
Een traditionele, geadresseerde en persoonlijke brief heeft een hoge attentiewaarde. De informatie wordt door de consument als belangrijk en professioneel ervaren. Brieven hebben een lange levensduur en zijn zeer effectief voor (medische) oproepen waarbij respons een belangrijke rol speelt. Een brief kan zowel enkelzijdig als dubbelzijdig full color worden verwerkt in een envelop.
A5 KAART
Met een kaart verstuurt u een grafische uiting die direct de aandacht trekt van de ontvanger. De kaart leent zicht uitstekend voor servicegerichte contactmomenten: uw logo wordt direct geassocieerd met de diensten die u levert. De voorkant van de kaart kan ook gepersonaliseerd worden, zodat deze extra persoonlijke service uitstraalt en het spamgevoel geminimaliseerd wordt.
E-mail is een handige manier om klantenbestanden te informeren over algemene ontwikkelingen in uw bedrijf. E-mail kan ook worden ingezet in de oproepprocessen, maar het is in dat geval van belang om de respons goed te monitoren. E-mail leent zich vooral voor bulkcommunicatie, zoals nieuwsbrieven en algemene informatie over uw winkel, producten en diensten.
SMS
Sms is zeer effectief voor het herinneren en oproepen van klanten. Er is een hoge persoonlijke attentiewaarde, maar een korte levensduur. Sms werkt uitstekend voor herinneringen of notificaties over producten of reparaties die zijn afgerond. Door aan de sms een link te koppelen naar een online agenda, kan het ook handig worden toegepast in afspraakoproepen.